Cumu u test IgE tutale identifica i fattori scatenanti di l'allergia?

02d45a2c-1ff5-4d14-b822-2aa81aedf1de

Avete spessu eruzioni cutanee ricorrenti, rinite o sibili improvvisi? Sti prublemi ponu tutti indicà a listessa fonte: allergie. I nostri corpi anu un "sistema diagnosticu" sofisticatu, èIgE tutalihè un cumpunente chjave. CapiscituraIgE tutaliI testi ponu esse u vostru primu passu per svelà u misteru di l'allergie.

Chì ghjèIgE tutali?

Immunoglobulina E (IgE) hè l'anticorpu menu abbundante in u serum. A cuncentrazione di IgE in u serum hèassuciatu à l'età, cù i valori più bassi misurati à a nascita. In generale, i fogli di lgE adulti sòottenutu trà 5 è 7 anni. Trà 10 è 14 anni, i livelli di IgE ponu esse più alti diquelli in adulti. Dopu à 70 anni, i livelli di IgE ponu diminuisce ligeramente è esse più bassi di i livelli osservatiin adulti di menu di 40 anni.
Tuttavia, u livellu nurmale di IgE ùn pò micca escludere e malatie allergiche. Dunque, in a diagnosi differenzialedi e malatie allergiche è non allergiche, a rilevazione quantitativa di u livellu di IgE in u serum umanu hè solu di praticasignificanza quandu hè aduprata in cumbinazione cù altri testi clinichi.

IgE tutaliTest: U "Navigatore" per a diagnosi di l'allergie

L'IgE tutale hè applicabile à a rilevazione di Immunoglobulina E Totale (T-IgE)in campioni di serumu/plasma/sangue interu umanu. Mentre ùn pò micca determinà direttamente quale sustanza specifica hè a causa di l'allergia, hè di valore significativu in a diagnosi ausiliaria di e malatie allergiche:

1.Screening ausiliariu:Un elevatuIgE tutaliU livellu suggerisce fortemente una custituzione allergica o un'infezzione da patogeni, indicendu à u duttore a direzzione per un ulteriore esame.

2. Valutazione di u risicu è di a gravitày: In generale, un più altuIgE tutaliU livellu indica una reazione allergica potenzialmente più severa, chì aiuta à valutà a gravità è u risicu di attacchi per cundizioni cum'è l'asma.

3. Diagnosticu differenzialeAiuta à distingue trà e malatie allergiche (cum'è a rinite allergica) è e malatie non allergiche (per esempiu, a rinite vasomotoria).

4. Monitoraghju di l'efficacia di u trattamentuMonitoraghju regulare diIgE tutaliI cambiamenti durante a terapia di desensibilizazione o l'interventu farmacologicu ponu valutà indirettamente l'effettu di u trattamentu.

Quale hà bisognu di a rilevazione di IgE totali?

Hè cunsigliatu chì l'individui cù e seguenti cundizioni cunsultinu un duttore per determinà se IgE tutali tA prova hè cunsigliata:

1. Sintomi d'allergia suspettati ricorrenti (eczema, urticaria/urticaria, rinite allergica, asma, ecc.)

2. Una storia familiale chjara d'allergie

3. Individui cù esposizioni occupazionali specifiche (per esempiu, à a polvere, à i prudutti chimichi)

4. Screening iniziale prima di prucede cù testi specifichi d'allergeni

Raccomandazioni da Baysen Medical

Cum'è un fabricatore prufessiunale di reagenti per test medichi, Baysen Medical s'impegna à furnisce infurmazioni precise è affidabili.IgE tutali Reagenti Fia cù Reader-Wiz-A101 èWIZ-A202,WIZ-A203, aiutendu l'istituzioni sanitarie à identificà i segnali d'allergia più rapidamente è più precisamente. Tuttavia, ciò chì vulemu mette in risaltu di più hè chì l'allergie ùn sò micca ingestibili. Attraversu testi scientifichi per chiarificà a propria cundizione, è sottu a guida di un duttore - evitendu l'esposizione à l'allergeni, sottumessu à un trattamentu standardizatu o à una terapia di desensibilizazione - a maiò parte di i sintomi allergici ponu esse cuntrullati efficacemente.


Data di publicazione: 22 di ghjennaghju di u 2026