A variola di e scimmie hè una malatia rara causata da l'infezzione da u virus di a variola di e scimmie. U virus di a variola di e scimmie appartene à u genaru Orthopoxvirus in a famiglia Poxviridae. U genaru Orthopoxvirus include ancu u virus variola (chì provoca a variola), u virus vaccinia (usatu in u vaccinu contr'à a variola) è u virus di a variola bovina.

«L'animali domestici sò stati infettati dopu esse stati allughjati vicinu à picculi mammiferi impurtati da u Ghana», hà dettu u CDC. «Questa era a prima volta chì a varicella di scimmia umana hè stata signalata fora di l'Africa». È pocu fà, a varicella di scimmia s'hè digià sparsa rapidamente.

1.Cumu si pò cuntattà a varicella di e scimmie ?
A trasmissione di u virus di a varicella di e scimmie si faciquandu una persona vene in cuntattu cù u virus da un animale, umanu, o materiali contaminati da u virusU virus entra in u corpu per via di a pelle rotta (ancu s'ella ùn hè micca visibile), di e vie respiratorie, o di e membrane mucose (ochji, nasu o bocca).
2. Ci hè una cura per a varicella di e scimmie ?
A maiò parte di e persone cun varicella di scimmia si riprenderanu da soleMa u 5% di e persone cun varicella di scimmia morenu. Pare chì a ceppa attuale provochi una malatia menu severa. U tassu di mortalità hè di circa 1% cù a ceppa attuale.
Avà, a varicella di e scimmie hè pupulare in parechji paesi. Ognunu hà bisognu di piglià cura di sè stessu per evità questu. A nostra sucietà sviluppa avà un test relativamente rapidu. Credemu chì tutti pudemu superà questu prestu.

Data di publicazione: 27 di maghju 2022