Malatie infettive cumuni in primavera
Dopu à l'infezione da Covid-19, a maiò parte di i sintomi clinichi sò lievi, senza frebba o pneumonia, è a maiò parte di elli si riprendenu in 2-5 ghjorni, ciò chì pò esse ligatu à l'infezzione principale di e vie respiratorie superiori. I sintomi sò principalmente frebba, tosse secca, stanchezza, è uni pochi di pazienti sò accumpagnati da congestione nasale, nasu chì cola, mal di gola, mal di testa, ecc.
Grippa hè l'abbreviazione di influenza. A malatia infettiva respiratoria acuta causata da u virus di l'influenza hè assai infettiva. U periodu d'incubazione hè da 1 à 3 ghjorni, è i sintomi principali sò frebba, mal di testa, nasu chì cola, mal di gola, tosse secca, dulori in i musculi è l'articuli di tuttu u corpu, ecc. A frebba dura generalmente da 3 à 4 ghjorni, è ci sò ancu sintomi di pneumonia severa o influenza gastrointestinale.
U norovirus hè un virus chì provoca gastroenterite acuta non batterica, causendu principalmente gastroenterite acuta, carattarizata da vomitu, diarrea, nausea, dolore addominale, mal di testa, frebba, brividi è indolenzimentu musculare. I zitelli sperimentanu principalmente vomitu, mentre chì l'adulti sperimentanu soprattuttu diarrea. A maiò parte di i casi d'infezzione da norovirus sò lievi è anu un corsu cortu, cù sintomi chì generalmente migliuranu in 1-3 ghjorni. Si trasmette per via fecale o orale o per cuntattu indirettu cù l'ambiente è l'aerosol contaminati da vomitu è escrementi, eccettu chì pò esse trasmessu per via alimentaria è acqua.
Cumu impedisce?
I trè ligami basi di l'epidemia di malatie infettive sò a fonte d'infezzione, a via di trasmissione è a pupulazione suscettibile. E nostre diverse misure per prevene e malatie infettive sò destinate à unu di i trè ligami basi, è sò divise in i trè aspetti seguenti:
1. Cuntrolla a fonte d'infezzione
I pazienti infettivi devenu esse rilevati, diagnosticati, signalati, trattati è isolati u più prestu pussibule per impedisce a diffusione di e malatie infettive. L'animali chì soffrenu di malatie infettive sò ancu fonti d'infezzione, è devenu ancu esse trattati in modu tempestivu.
2. U metudu di taglià a via di trasmissione si cuncentra principalmente nantu à l'igiene persunale è l'igiene ambientale.
Eliminà i vettori chì trasmettenu e malatie è realizà qualchì travagliu di disinfezione necessariu pò privà i patogeni di l'uppurtunità d'infettà e persone sane.
3. Prutezzione di e persone vulnerabili durante u periodu epidemicu
Ci vole à fà attenzione à prutege e persone vulnerabili, impedendu ch'elle entrinu in cuntattu cù fonti infettive, è a vaccinazione deve esse effettuata per migliurà a resistenza di e pupulazioni vulnerabili. Per l'individui suscettibili, devenu participà attivamente à u sport, fà eserciziu è rinfurzà a so resistenza à e malatie.
Misure specifiche
1. Manghjate una dieta raghjonevule, aumentate a nutrizione, beie più acqua, cunsumate vitamine sufficienti è manghjate più alimenti ricchi di proteine, zuccheri è oligoelementi di alta qualità, cum'è carne magra, ova di pollame, datteri, mele è frutti è ligumi freschi; Participate attivamente à l'eserciziu fisicu, andate in periferia è fora per respirà aria fresca, camminate, fate jogging, fate esercizii, cumbattite a boxe, ecc. ogni ghjornu, affinchì u flussu di sangue di u corpu sia sbloccatu, i musculi è l'osse sianu allungati è u fisicu sia rinfurzatu.
2. Lavate e mani spessu è accuratamente cù acqua corrente, asciugendu ancu e mani senza aduprà un asciugamanu sporcu. Aprite e finestre ogni ghjornu per ventilà è mantene l'aria interna fresca, in particulare in i dormitori è in e classi.
3. Organizà ragiunevolmente u travagliu è u riposu per ottene una vita regulare; Attenti à ùn stancassi troppu è à prevene i raffreddori, per ùn riduce a vostra resistenza à e malatie.
4. Fate attenzione à l'igiene persunale è ùn sputate o starnutite micca à casu. Evitate u cuntattu cù i pazienti infettivi è pruvate à ùn ghjunghje in e zone epidemiche di malatie infettive.
5. Cunsultate un medicu in tempu sè avete frebba o altri discomfort; Quandu visitate un ospedale, hè megliu purtà una maschera è lavà e mani dopu esse vultatu in casa per evità infezioni incrociate.
Quì Baysen Meidcal prepara ancuKit di test COVID-19, Kit di test per l'influenza A è B ,Kit di test di norovirus
Data di publicazione: 19 d'aprile 2023